Saturday 7 May 2011

Bloggerzy w Wielkiej Brytanii-laczmy sie!!!

Nie wiadomo dokladnie ile Polakow znajduje sie aktualnie na terenie Zjednoczonego Krolestwa. Zjawisko blogowania nasililo sie ostatnio moim zdaniem zwlaszcza w ostatnich latach. wpadl mi dzis pomysl, aby organizowac spotkania polskich blogerow mieszkajacych na Wyspach. Bylaby to wspaniala okazja wzajemnego poznania sie i wymienienia doswiadczeniami zarowno kulturowymi jak i kuchennymi- przepisami,ktore maja szanse wiekszej relizacji z racji znacznie latwiejszej dostepnosci egzotycznych skladnikow.
Co o tym myslicie? Milej soboty......:)

5 comments:

  1. To ja trzymam kciuki za spotkanie machając łapką z sąsiedniej wyspy :) Pomysł bardzo fajny!

    ReplyDelete
  2. To ja Cie zapraszam na spotkanie:) Jestes pierwsza osoba, ktora odpowiedziala na moja propzycje:) Zapraszam:)

    ReplyDelete
  3. To gdzie sie spotykamy? :)

    ReplyDelete
  4. czas i miejsce jeszcze nie zostalo wybrane, pewnie bedzie to u mnie:) jak na razie jeszcze czekam..moze jeszcze ktos jeszcze chcialby dolaczyc do grona kucharzacych:P

    ReplyDelete
  5. Ja bym chciała, ale nie wiem czy znajdę czas :)

    ReplyDelete